Herkese haftanın ilk gününden merhaba..:)
Yine saç yazısı yine ben! Geçtiğimiz hafta saçlarımın rengini değiştirdim. Sarı saçı çok seviyorum ama son dönemlerde saç rengim git gide açılıyordu,açık sarıyı çok sevmediğimden ve sonbahar-kış mevsimine doğru giderken saçlarımı koyulaştırmak istedim.Uzun zamandır değiştirmek istiyordum,en sonunda istediğim saç tonuna kavuştum sayılır..
Gelelim yeni saçlarıma ve boyama serüvenime;


Ben bu sefer kuaför yerine, evde kendim boyadım. Palette'nin Altın Parıltılı Toffee renkli saç boyasından kullandım. Tüm saçıma 5 kutu anca yetti.Bu boyadan çok memnun kaldım,diğer altın parıltılı renkleri de deneyebilirim ileride. Verdiği ışıltı çok hoşuma gitti.
Saçlarımdaki röfleler de hali hazırda hoş bir ışıltı kattı.


Fotoları saçlarımı boyadıktan 3 gün sonra yani 2 yıkama sonrası çektim. 1 ay sonra renk tamamen oturmuş olacak,o zaman yeni bir yazı ile yeniden göstereceğim size. Ayrıca bu zaman zarfında uçlarına ombre şeklinde daha açık sarılar da ekleyebilirim.



Çıkan sonucu ben eski saçımdan çok daha sevdim. Renk daha yumuşak oldu ve beni eskisi kadar cansız göstermedi. İleride belki daha da koyultabilirim/açtırabilirim ama bu kış bu saç rengimle mutlu olacağım gibi duruyor :)


Dikkatle bakmayanlar saçımı değiştirdiğimi anlamadı bile ama,her ortam ve ışıkta farklı görünüyor saç rengim..Peki siz nasıl buldunuz ? 

Sevgiler..:)
Next
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

4 yorum:

  1. Benim tam olarak istediğim renk fotoğraflardaki gibi. Hiçbir şekilde kızıl, karamel, bakır tonları olsun istemiyorum. Ama senin kullandığın boyada hem akaju hem karamel var nasıl bu şekilde sarı olmuş. Hiç turunculuk yok gibi görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Kutudaki renk koyu ama sizinki açık sariydi herhalde benimkide açık sarı ama ikinci boyamada koyulasir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size cevap veremez arkadaş çunku naslii.com diye bir site vardı kapandı resimler ordan alıntı

      Sil
    2. size cevap veremez arkadaş çunku naslii.com diye bir site vardı kapandı resimler ordan alıntı

      Sil

 
Sac Boyaları Ürünler © 2013. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top